lunes, 12 de septiembre de 2016

RELACIÓ ENTRE JO I LA TECNOLOGIA

La meva afició per la tecnologia es basicament deguda a que he passat i continuu passant gran part de la meva vida en com poder usufruir de aplicacions, softwares etc. (que en teoria costarien diners) d'una manera totalment gratuita.
Podria dir que s'ha transformat en una especie de hobbie; normalment sempre acabo el que he començat encara que hi hagi excepcions en les quals m'estresso i ho tinc que deixar per mes tard o passar i començar de nou en un altre objectiu.

I la meva relació i no nomès meva amb la tecnologia desde ara i fins que l'home va ser creat o es va formar es que sense notar-ho sempre ens ha envoltat desde la roba que portem fins al nou telefon, tablet, ordinador etc.
Estic segur que si ara nosaltres fessim una prova de viure sense cap mena de tecnologia als 10 dies no existiria cap home viu

No hay comentarios:

Publicar un comentario